Tuesday, November 17, 2009

Selamat menduduki...

asyraf aka bob

Hari esok hari mulia.Bagi orang yang bersedia.Hari esok hari derita.Bagi orang yang tiada bekalan ilmu di dada.Juga bagi insan yang bukan bergelar pendeta.Pendek kata.Hari esok adalah hari menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia.Anda semua sudah bersedia?Pastinya sudah bukan.Macam inilah pelajar SMAAH.

Sentiasa bersedia dalam apa jua keadaan.Juga sentiasa kasihkan binatang.Nampak macam menjengkelkan.Dengar macam meloyakan.Tapi dalam maknanya.Jika binatang pun boleh dikasihi, inikan pula ilmu dan manusia.Betul tak?Itulah hakikatnya bahawa betapa ironinya prinsip yang dipegang oleh ahli Pengakap Muda selama ini!kahkahkah...

Baiklah.Kali ini saya serius.Betul-betul serius.Kami sebagai warga pendidik SMAAH ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan SPM kepada semua pelajar tingkatan 5 Al-Qhardawi.Kami doakan kalian beroleh kejayaan yang cemerlang di dunia dan akhirat.Insyaallah.Akhir kata.Please, please, please, kamu jangan nakal!

Notakaki : Saja taruk gambar bob dalam entri kali ni sebab gambar ni mempunyai nilai estetikanya yg tersendiri.Dah macam singa aku tengok!Lagipun gambar pelajar tingkatan 5 yg lengkap memang tiada dalam simpanan.Jadi anggaplah bob sebagai maskot korang.Kiranya sudi...

2 comments:

  1. good luck for you all..be the best,beat the rest..

    ReplyDelete
  2. selamat berjaya. doa untok semua. hari ini sejarah. esok pun sejarah. selamat untok sejarah. sebab gua che'gu sejarah.

    ReplyDelete